• احذروا من شامبوهات الاطفال ومعجون الاسنان
  • حركة هتخلى السمنة العادية تبقى بلدى بسهولة جدا وبالصور
  •  ازاى تعرفى تشتري لحمة وتطبخيها
  •  أخطاء يجب ان تحذريها في التعامل مع طفلك
  • كيكه النسكافيه من مطبخى بالصور

تحذير من كريم فيبكس

السبت، 29 يونيو 2013 التسميات:
مساء الخير
والله قريت في الجريده وتفاجئت
كريم معروف وعند زوجي يموت
فيه ومختلف الألوان
وأكيد تعرفوه
ومكتوب عليه من مواد طبيعيه
وانه صحي ومنعش
لمدة 7 أيام
ودهش الطبيب
ووجد انه يحتوي على عناصر
خطيره
ومميته
وبنسب عاليه
على الرصاص
وهو
معدن
سام
خطير وخاصه على المرأه الحامل
والمرضع
والأطفال
لتأثيره الضار على الكبد والكلى
ويحتوي على عنصر سام
وهو عنصر الزرنيخ
وهو عنصر مسبب للسرطان
وتساقط الشعر
يحتوي على الثاليوم
وهو عنصر مميت
حيث يحصل له تراكم في جسم الأنسان
ويسبب الوفاه
حتى ولو بنسب ضئيله اذا استخدم
فتره طويله
ومما يفاقم الحال
عند استخدامه للمرأه الحامل أو المرضع
فأنه قد يسبب الآعاقه
للجنين أو الرضيع
وقد يسبب الوفاه لو أخذه الطفل عن طريق الفم
بلخطأ
وصورته في الجريده ووالله انه عندي زوجي ياعمري يستخدمه
الله يستر عليه
اسمه [فيبكس]الفاء عليها ثلاث نقط
وتحته
مكتوب ديو كريم
كلاسيك هذا الي في الجريده
والي عندي مايستيك
وحسبي الله ونعم الوكيل

حبيت أخبركم وانفعكم لاتنسوني
من دعاكم

صحيح يابنات ترااه خطيير ماما استخدمته طلع لها زي الورم راحت لدكتورة جلدية قالت لها ان هذا المزيل يحبس العرق في الجسم

هذي صورته



تحذييييييييير من مزيل العرق فيبكس

وريكسونا كمان يقولون بنات كثير طلع لهم مثل الورم
وانا بيزلين طلع لي زي الحبة مرتين طلع يحبس العرق

طبعا اللي تتكلم مو أنا للأمانه منقول

مدونة ست مصرية

 
مدونة ست مصرية © 2010 | تعريب وتطوير : سما بلوجر | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates