• احذروا من شامبوهات الاطفال ومعجون الاسنان
  • حركة هتخلى السمنة العادية تبقى بلدى بسهولة جدا وبالصور
  •  ازاى تعرفى تشتري لحمة وتطبخيها
  •  أخطاء يجب ان تحذريها في التعامل مع طفلك
  • كيكه النسكافيه من مطبخى بالصور

تعالى خلى رموشك تقييلة وكأنك حاطة ماسكرا وبحاجة بسيطة جدا

الثلاثاء، 7 يناير 2014 التسميات:
دى تجربة لبنوتة فى فتكات وحبيت اشاركم بيها
عشان تستفيدوا
وياريت اللى تجرب تقولنا النتيجة

1- الفازلين الطبي .انا رموشي كانت بتقع بسبب الماسكرا بطريقه غبيه لما حسيت اني خلاص بودعهم حطيته علي رموشي قبل مانام والنتيجه >>>> رموشي تقلت وبقت سودا كاني حطه ماسكرا وده بشهاده ماما وبطلت تقع وكمان المنطقه حول العين كنت بحط طبقه خفيفه خالص واعمل طبطبه خفيفه كده باطراف صوابعي .. بقيت ناعمه وتحسيها مترطبه كويس
خدي بالك ماتحطيهوش وتتعرضي للضوء علشان مايسمرش الجفن حطيه ونامي 
ودى تجربة تانية لبنوتة من موقع تانى

هذا أنا مجربتو شخصيا ..
تعرفو انو الفازلين يطول الرموش و يغذيها ؟
أنا ما صدقت كمان .. قرأت المعلومه بس ما اعطيتها بال ..
بس أنا في روتيني لما اشيل الميك اب .. أحيانا امسح ميك اب عيوني بـ فازلين مره انصحكم بـ الحركه هذي
يخفف الميك اب و يخلي سهل انو يتشال .. لاحظت انو من جد طول رموشي .. الحمدلله انا رموشي كثيره و طويله فـ ما حسيت بـ الفرق الا بعد فتره .. بعدها سويت بحث طلع صحيح الكلام .. انو في ناس استخدموه لمدة اسبوعين و بانت الرموش تطول
طبعا انا اللي فهمتو انو يطول لكن ما اتوقع لو دخل في التكثيف ..
ممكن تمسحي على اطراف رموشك كل يوم قبل ما تنامي .. للإحتياط انتبهي تدخليه جوا عينك ..
يساعد على ترطيب رموشك و ما تكون متقصفه بالتالي تطول بـ شكل اسرع
 

0 التعليقات:

إرسال تعليق

مدونة ست مصرية

 
مدونة ست مصرية © 2010 | تعريب وتطوير : سما بلوجر | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates